Strona główna > nowości > Duże przyszło do Polski

Duże przyszło do Polski

Chyba nigdy tego nie ukrywałam – mam sentyment do Ceramiki Paradyż. Choć nie zawsze podobają mi się decyzje biznesowe tej firmy, to mam do niej szczególny stosunek. Składa się na to kilka przyczyn, wspomnę tylko o dwóch – pracuje tam kilka osób,  które lubię i cenię oraz podobało mi się kilka akcji,  które Paradyż objął patronatem. 

Dlatego cieszę się, że w Bolonii okazało się,  że to właśnie ten producent,  jako pierwszy z polskich,  wprowadza do oferty gresy wielkoformatowe,  o obniżonej grubości. 

Przygotowano 7 różnych płyt,  imitujących kamienie naturalne, cement i drewno – w różnych kolorach. Imitacje desek mają formaty 30×240 i 20×240 oraz 30×180 i 20×180. Pozostałe płyty są w formatach 120×240, 120×120 i 60×120.

  1. Październik 11, 2016 o 12:50 pm

    Bardzo lubię te płytkowe imitacje drewna🙂

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

