Strona główna > różne > Tym razem absolutnie nie o wyposażeniu wnętrz

Tym razem absolutnie nie o wyposażeniu wnętrz

okladkaPrzyznaję,  że biłam się długo z myślami,  czy wspominać tutaj o tym „epizodzie niepłytkowym”. Wiem, że mogę właśnie ściągać gromy na swoją głowę, ale zrobiłam bilans zysków i strat.  I uznałam, że ja mam stosunkowo mało do stracenia,  a Mikołajek ma trochę do zyskania.

Prawie 4 lata temu pisałam o pewnym ważnym dla mnie przedsięwzięciu – o Macierzyństwie bez Lukru.

Miesiąc temu ukazała się kolejna,  4. już edycja tego projektu. Tym razem nosi tytuł „Macierzyństwo bez Photoshopa”. Tym razem jest to wydanie książkowe, które można kupić w księgarniach. Jest to wydanie o tyle inne, od poprzednich,  że poza naszymi tekstami, są w nim również nasze zdjęcia – dość odważne  i  nie skażone fotoszopem.

Więcej szczegółów na blogu akcji.

A teraz będzie mały szantaż emocjonalny😉

Niektórzy z Was wiedzą,  że chętnie pomagam innym (w miarę możliwości) i robie to bezinteresownie.

Dlatego, teraz,  po raz kolejny, proszę Was o pomoc dla Mikołajka. Możecie pomóc mu kupując książkę (całe honoraria,  wszystkich twórców, zostaną przekazane jego rodzicom), na przykład tutaj. Możecie dokonać wpłaty – szczegóły tutaj.

A jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej o Mikołajku – zerkajcie na blog prowadzony przez rodziców chłopca.

 

20160628_191023

20160628_174842

Kategorie:różne
  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

