Strona główna > różne > Cevisama 2016

Cevisama 2016

Jeżeli jest luty, a mnie bardzo bolą nogi,  niezawodny to znak, że trwają targi w Walencji.

Trzeci dzień przemierzałam dziś  – czasem na szpilkach,  czasem – wręcz przeciwnie, targowe hale.

Wnioski, generalnie, mam dwa.

Negatywny – może targi dwa razy do roku to trochę za dużo,  dla branży? Może niektóre fabryki powinny sobie odpuścić trochę i nie udawać,  że przygotowanie nowości na dwie duże imprezy wystawiennicze to bułka z masłem?

Pozytywny – teraz już nawet tanie fabryki nauczyły się obsługiwać drukarki cyfrowe. Widziałam kilka dobrze zrobionych kolekcji,  za rozsądną cenę.

Moja zmiana firmy przyniosła mi  również inne, pozytywne zmiany – baczniej przyglądam się producentom, z którymi wcześniej nie miałam bliskiego kontaktu, nawiązuję bliższe znajomości z osobami z branży, z którymi wcześniej nie miałam okazji rozmawiać. Czuję nowy powiew i na nowo się zachwycam.  Jeszcze niedawno mawiałam,  że na targach w pierwszy dzień jestem zainteresowana,  w drugi – zmęczona,  a w trzeci – nienawidzę płytek.  Zatem dziś powinnam nienawidzić, ale tym razem jest inaczej. Może to również zasługa tego, że ominęły mnie targi Cersaie w Bolonii.

Targi jeszcze trwają,  dłuższą notkę napisze później, będzie więcej zdjęć. Teraz tylko dwie krótkie migawki.

image

image

Kategorie:różne
  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

