Strona główna > różne > (R)Ewolucja

(R)Ewolucja

Dzień dobry wieczór Państwu!

 

Trochę mnie tu nie było, ale dzięki różnym symptomom rozpoznaję, że Państwo nadal tu zaglądaliście. Trochę mówiły mi statystyki, a trochę – żywi ludzie.

Branżowy kolega z Poznania opowiedział mi, jak jego koleżanka pojechała na reklamację płytek i spotkała klienta, który w sporze podpierał się wydrukami z mojej strony. To miłe, mieć świadomość, że na coś moje działania się przydają.

Pozbierawszy razem różne sygnały i opinię, doszłam do wniosku, że czas wrócić. Ale nie obiecuję, że po powrocie nic się nie zmieni.

Bo wiele zmieniło się z moim życiu zawodowym. Przeżyłam drobną😉 rewolucję

Kilka miesięcy temu postanowiłam zmienić moją główną pracę. I tak oto, od nieco ponad miesiąca, nie jestem już wyłącznie specjalistą od płytek – jestem głównie uczniem, który ma ambicję, aby w przyszłości stać się specjalistą również od innych elementów wyposażenia wnętrz.

Nauka, poszerzanie swojej wiedzy to, moim zdaniem, jedna z ciekawszych i lepszych rzeczy, jakie człowieka mogą spotkać w życiu, więc pławię się z radością w tej rozkoszy – słucham mądrzejszych od siebie ludzi, obserwuję, czytam, dotykam i manipuluję (elementami armatury, na przykład, a nie – ludźmi😉 ).

A ponieważ nie zmniejszył się mój apetyt na dzielenie się z innymi, blog ten będzie powoli ewoluował w stronę szerszej tematyki. Jeszcze nie dziś, ale może za miesiąc, kwartał, półrocze?….

Kategorie:różne Tags: ,
  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

