Strona główna > różne > Szybka kariera Trace :)

Szybka kariera Trace :)

W tym tygodniu jestem we Włoszech. Oczywiście przywiodły mnie tu płytki  (o nich – po powrocie), ale znalazłam czas również na wizytę na Expo w Mediolanie.

Po oglądaniu wystawy, zmęczona,  poszłam coś zjeść w strefie włoskich restauracji regionalnych – Eatalia. Wybrałam knajpkę z Campanii. Czekałam na gniocchi, kalmary i deser, gdy mój wzrok padł na ścianę za kuchnią:

image

Bardzo ucieszył mnie ten widok, bo to Trace – jedna z moich aktualnie ulubionych kolekcji. I stosunkowo nowa, istniejącą zaledwie od 8 miesięcy 🙂

A już wkrótce – więcej o mojej wizycie w niezbyt słonecznej Italii, o Giugiaro, autach i płytkach inspirowanych samochodowym „grillem” 🙂

Kategorie:różne
  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

