Strona główna > Ciekawostki, różne > Nadal jestem pod wrażeniem

Nadal jestem pod wrażeniem

Odwiedziłam dziś pewną restaurację, w której byłam pierwszy raz. I pierwszy raz zdarzyło mi się, że po skorzystaniu z toalety, musiałam do niej szybko wrócić, z telefonem by zrobić fotki. Imperatyw był bardzo silny.

A teraz muszę się nimi podzielić. Bo była to toaleta spektakularna. I płytki miały właściwie drobny udział w tej spektakularności.

Fontanna, widoczna na zdjęciach, była ulokowana w czymś w rodzaju małego,  suchego basenu. Uruchamiana jest przez fotokomórkę.

Rozczulił mnie dywanik przed umywalką – głupio mi było na nim stanąć obutą stopą.

Pewien dysonans w to wnętrze wprowadza zasuwka przy drzwiach. 

image

image

image

image

image

image

image

  1. Maj 20, 2015 o 2:26 am

    Wystrój z przepychem iście niegodnym bym się czuł oddając się potrzebom fizjologicznym w takich warunkach. Drzwi i zasuwka wprowadzają istotny dysonans w kompozycji, albo często wylatują, albo po prostu brakło funduszy lub fantazji

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

