Strona główna > nowości > Minimalizm dla początkujących ;)

Minimalizm dla początkujących ;)

Seria: Sete
Producent: Kronos, Włochy

sete stopnieNie raz tu podkreślałam – moje klimaty są środziemno-rustykalne. Stara ceramika (najlepiej w kolorze grynszpanowym😉 ), surowe cotto. Nowoczesne, chłodne wnętrza to nie moja bajka. Pewno dlatego, że koty mi do nich nie pasują😉

Ale mimo moich prywatnych preferencji, dostrzegam urok dobrze wymyślonej, nowoczesnej płytki.

I za taką uważam serię Sete z Kronosa. Seria nie jest specjalnie rozbudowana – ot, jeden kolor, 2 formaty, 3 mozaiki i 4 faktury.

Podstawą serii jest monokolorowa płytka, z gładką, matową powierzchnią. W białym kolorze nazwanym Talco. Podstawowa płytka ma formaty 60×120 i 30×120, i  3 prościutkie, również minimalistyczne mozaiki.

Te elementy były przez fabrykę prezentowane już prawie rok temu. A na Cersaie do nich dołączyły 3 dekoracyjne faktury.

Rombi

sete

Linee

sete 1

Degrade

sete 2

 

Wszystkie trzy w formacie 60×120.

Okazuje się, że nawet mnie mogą się podobać nowoczesne płytki🙂

 

 

Kategorie:nowości Tags: ,
  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

