Strona główna > różne > Za miesiąc znowu targi??!!

Za miesiąc znowu targi??!!

Zdaje się, że ktoś mi cichaczem ukradł parę tygodni. Albo niezauważenie dla samej siebie zapadłam w sen zimowy😐

Pierwszy raz w życiu, po targach w Bolonii, podeszłam tak systematycznie do kwestii nowych kolekcji, które wzbudziły moje zainteresowanie. Sporządziłam sobie listę, ustaliłam kolejność, a potem nagle ocknęłam się i okazało się, że jest już nowy rok, a notek nie napisały za mnie krasnoludki (bardzo się na nich zawiodłam). I, co najbardziej zaskakujące – do następnych targów, w Walencji, został zaledwie miesiąc! Jak to możliwe? Trochę mi głupio😐

Targi zaczynają się 09. a kończą 12. lutego.

Z informacji, które do mnie docierają, mogę wywnioskować, że fabryki, w odróżnieniu ode mnie😉 nie przespały minionych miesięcy i pojawią się ciekawe nowości.

 

cevisama-con-fechas-2015

 

Mam cichą nadzieję, że w obliczu zbliżających się targów, choć odrobinę się zmobilizuję😉

 

 

Kategorie:różne Tags:
  1. Styczeń 12, 2015 o 12:46 pm

    Bardzo licze na te mobilizacje, bo sprawdzam Pani blog codziennie!🙂

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

