Strona główna > nowości > Zmiana pokoleniowa

Zmiana pokoleniowa

Seria: Trace
Producent: Caesar, Włochy

trace1Wahałam się czy pisać tę notkę już teraz, tak szybko, po notce o płytkach trzycentymetrowych. Czy nie za dużo tego Cezara?😉

Ale pomyślałam, że poprzednio się w sumie fabryce trochę oberwało😉 a teraz okazja do tej notki jest podwójna. No i na dodatek ten kolor grynszpanowy! od kiedy go zobaczyłam natychmiast miałam ochotę się nim podzielić.

Ale skoro w tytule jest o zmianie, więc musi być jakaś starsza kolekcja, prawda?

Caesar produkował bestsellerową kolekcję Reflex. Była to imitacja betonu, z lekko metalizowanym wykończeniem. Zaczęli ją sprzedawać na długo przed tym zanim nadeszła aktualna fala popularności imitacji betonu. Patrzyłam na tę kolekcję z niekłamanym podziwem, bo tworząc ją, fabryce udało się coś, co rzadko się udaje – wymyślono płytkę, która podobała się niemal każdemu. I to „upodobanie” przez kilka lat przekładało się na świetną sprzedaż na polskim rynku.

Ale nawet najlepsze płytki z czasem sprzedają się słabiej i przychodzi moment, gdy trzeba się z nimi pożegnać.

Po powrocie z Bolonii dostałam wiadomość, że Reflex został właśnie wycofany z produkcji. Zapewne ten moment został wybrany nie przypadkowo. Bo na Cersaie Caesar zaproponował kolekcję, którą można uznać za godnego następcę.

To Trace.

Seria ma 6 formatów – 25×150, 75×150, 75×75, 25×75, 30×60 i 60×60. I 6 kolorów – kolor szkła (hę?😉 ), aluminium, brązu, rdzy na stali, stali bez rdzy. Szósty kolor nazywa się „mint”. I nie wiem czy chodzi o „mięte” czy „mennicę”😉 W każdym bądź razie szósty kolor jest kolorem grynszpanowym🙂

trace2

W formatach 25×75 i 75×75 dodatkowo występuje wersja bardziej metalizowana, która nazywa się „iridescent”.

W każdym kolorze są też mozaiki – musicie mi uwierzyć na słowo, bo na zdjęciach mam same zielone😉

trace3

A mnie, najbardziej, z całej kolekcji podobały się tłoczone dekoracje w kolorze Mint, w formacie 30×30 i 60×60.

trace4

trace5

Czy Trace godnie zajmie miejsce Reflexa? Pewno będzie wiadomo to za rok.

 

Kategorie:nowości Tags: ,
  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

