Strona główna > różne > Glina rządzi, a ja pławię się w turkusie

Glina rządzi, a ja pławię się w turkusie

Dotarłam dziś na Cersaie.  I szybko okazało się,  że wiodącym motywem targów jest stara ceramika – na ścianach – glazurowana,  na podłogach – glazurowana lub surowe cotto. Parę kolekcji bardzo mi się podobało🙂

Poza tym, nadal dużo imitacji drewna, betonu i kamienia, ale tak jak przypuszczałam – metal przebija się coraz odważniej.  I, czego z kolei się nie spodziewałam, sporo lastryko czyli terazzo.  Najwyraźniej w ubiegłym roku nie tylko mnie podobało się Pietra di Gre z Kale Italia😉

Formaty nadal rosną.  Aktualnie największy to 160×320 cm. Przynajmniej taki największy widziałam, jak dotąd. Niech ktoś to powstrzyma, bo w końcu dojdziemy do sytuacji, w której płytki na inwestycje trzeba będzie dostarczyć przed wzniesieniem murów,  po zrobieniu fundamentów😉

Sporo turkusów,  w różnym wydaniu,  w którym pławię się z wyraźnym zadowoleniem. I nawet jest płytka w moim ulubionym kolorze grynszpanowym (w Ceramice Caesar).

A na koniec – tylko jedno zdjęcie.  Moim zdaniem, jak dotąd,  najbrzydsza płytka targów – imitacja kamieni obsypana imitacją listków.  Kto i po co to wymyślił? Nie powiem kto jest producentem,  bo agentkę tej fabryki bardzo lubię🙂 Pikanterii produktowi dodaje fakt, że w pierwszej chwili zabroniono mi go sfotografować.  I słusznie – jeszcze ktoś skopiuje to cudo…

image

Kategorie:różne
  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

