Strona główna > Ciekawostki > Jestem w wieku „sześćdziesiątki” ;)

Jestem w wieku „sześćdziesiątki” ;)

Piętnaście lat temu, kiedy zaczynałam moją przygodę z płytkami ceramicznymi, najpowszechniejszym formatem dla okładzin podłogowych, w Polsce, było coś około 30×30. Kiedy się zachęcało klienta do kupna formatu 45×45, głównie z Włoch lub Hiszpanii, mówiło się, że to taki wyjątkowo duży format.

Dopiero teraz dotarło do mnie, jak bardzo byliśmy zacofani, w stosunku do Włoch.

Wertując aktualny katalog Marazzi, trafiłam na reprodukcję starej reklamy. O, taką:

20140915_143054

To uzmysłowiło mi, że choć format 60×60 dla polskiego rynku jest stosunkowo nowym wynalazkiem, to tak naprawdę istnieje już niemal 40 lat.

A przy okazji, do czego może nie powinnam się przyznawać😉 okazało się, że ja i płytka w formacie 60×60 jesteśmy rówieśniczkami🙂 Choć myślę, że wolałabym być w wieku „stodwudziestki”😉

Kategorie:Ciekawostki Tags:
  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

