Strona główna > różne > Jak plan ataku na Wilczy Szaniec

Jak plan ataku na Wilczy Szaniec

cersaie 2014– Byłoby fajnie, gdybyśmy się tym razem tyle nie nachodziły – powiedziała osoba, która towarzyszy mi zwykle podczas targów.

To fakt – odwiedzanie Cersaie zawsze dla mnie wiąże się z bieganiem jak pijana norka – z pawilonu 20. do 36. a potem do 15. i jeszcze – 25. W ubiegłym roku, w akcie desperacji, zrobiłam coś, czego staram się nie robić – korzystałam ze śmiesznego pociągu, jak z wesołego miasteczka, który kursuje po terenie wystawienniczym.

Tym razem będzie inaczej – postanowiłam i obłożyłam się pomocami – telefonem, planem targów, wypisanymi najważniejszymi fabrykami, podzielonymi na agentów, wraz z numerami pawilonów. Tym razem z głową zaplanuję spotkania, tak, aby nie ganiać w tę i z powrotem. Geografia rządzi😉

Zaczniemy od Beaty, która ma 4 fabryki, ponieważ odwiedzimy ją zaraz po przyjechaniu, możemy startować z dowolnego miejsca. Ale zakończyć musimy w El Molino, bo w tym samym pawilonie jest Agnieszka. Na Dorotę rezerwujemy któryś z wieczorów, bo wieczory u Doroty są najfajniejsze. Alessandro w kolejny dzień rano, potem raźnym krokiem cały pawilon. Plan strategii jak przy ataku na bunkier wroga😉

Szybko okazało się, że jakbym te puzzle nie przekładała, to i tak jest za wiele osób, zbyt wiele do zobaczenia i zdecydowanie za wiele kilometrów. Po tylu razach na Cersaie nie łudzę się już, że w ciągu trzech i pół dnia (które spędzę na miejscu) zdążę się spotkać ze wszystkimi, z którymi chciałabym, że zobaczę wszystko i jeszcze cokolwiek z tego zapamiętam.

Trzy lata temu, do Walencji, zabrałam ze sobą krokomierz. W ciągu jednego dnia, od wyjścia z hotelu, do powrotu, pokazał 18.000, czyli prawie 13 km. Tym razem zaproszę na targi endomondo i bardzo jestem ciekawa wyniku, bo, jak już tu wspominałam, centrum wystawiennicze w Bolonii jest mniej przyjazne dla odwiedzających – wymaga pokonywania większych odległości.

Cersaie 2014 już za 3 tygodnie. Impreza potrwa od 22. do 26.września. W tym roku obraz towarzyszący wydarzeniu jest, moim zdaniem, wyjątkowo udany. Przemawia do mnie, zarówno swoją grafiką, jak i słowami swojej twórczyni. Autorką motywu jest Valentina Algeri

 

Kategorie:różne Tags:
  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

