Strona główna > Ciekawostki > Hiszpańskie ławki albo urlopowe skrzywienie zawodowe

Hiszpańskie ławki albo urlopowe skrzywienie zawodowe

Wróciłam z urlopu. Nie byłoby to nic szczególnego, gdyby nie fakt, że na wakacje wybrałam się do hiszpańskiego zagłebia płytkowego. Zdecydowanie podoba mi się bardziej niż włoskie, bo włoskie jest blisko gór, a hiszpańskie – blisko gór i nad morzem🙂 Jeżeli zmęczy mnie polska rzeczywistość – szukajcie mnie w tym rejonie😉

Bez względu na to, jak bardzo zarzekałabym się, że biorę wolnę i nie będę interesować się płytkami, chyba nikt w to nie uwierzył. I słusznie😉

Przyznam się, że nawet odwiedziłam jedną, małą fabrykę (ale o tym w innej notce)😉

Zatem – kilka ceramicznych migawek.

W Castellonie, gdzie mieszkałam przez kilka dni, na każdym kroku można natknąć się na płytki. Zakochałam się w ceramicznych ławkach.

DSCN0023

DSCN0022

DSCN0021

DSCN0020

DSCN0019

DSCN0018

DSCN0017

 

A szczególnie w tej jednej… (jak łatwo zgadnąć, decydujący był kolor😉 )

DSCN0077

Ale nie tylko ławki są pokryte płytkami.

Idzie sobie człowiek spokojnie w stronę dworca kolejowego, niemal potyka się o nieduży i zasadniczo brzydki kwietnik, będący obrzeżem parkingu, a na nim, tuż przy ziemi:

DSCN0029

DSCN0030

Już sam dworzec nie pozostawia złudzeń co do tego, czym zajmują się mieszkańcy okolicy – wysiadających na perony witają komppozycje z ceramiki. Które próbowałam fotografować 3 razy i wszystkie zdjęcia wyszły nieostre – fatum😉
A na koniec – widziany przejazdem, hiszpański sklep z markowymi płytkami – Aparici, Tau, Porcelanosa – w Peñiscoli.

20140811_121711_20140811220108645_20140819214747918

Trochę to wygląda inaczej, niż sklepy w Polsce, prawda?

Kategorie:Ciekawostki
  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

