Strona główna > nowości > Ciekawa ściana z Gardenii

Ciekawa ściana z Gardenii

Seria: Linear
Producent: Gardenia Orchidea, Włochy

linearDo Gardenii Orchidei mam szczególny sentyment. Kiedy zaczynałam pracę w branży, była jedną z trzech pierwszych fabryk (obok Nova Bell i KlinkerSire), z którymi miałam bliższy kontakt, dzięki którym miałam okazję poczuć, jaką frajdą może być współpraca z Włochami.

Dlatego z ciekawością obserwuję tę fabrykę i jej produkty. A ostatnio mogę to robić dokładniej😉

Bardzo podoba mi się kolekcja ścienna, która miała swoją premierę w ubiegłym roku. I nie tylko mnie się podoba, bo wiem, że klienci też coraz chętniej ją wybierają.

Format jest ostatnio modny – 25×75. Czyli ulubiona i podobno najlepsza proporcja dla ścian – 1:3. Mocną stroną kolekcji są:

rysunek – nienachalne smugi;
kolory – i beże, i szarości, i intensywna czerwień i nawet niebieskie!😉
faktury – jest płytka gładka, jest w formie plecionki i czegoś, co ja na własne potrzeby nazywam poduszką (na zdjęciu u samej góry);

Nie bez znaczenia jest również cena – przyjazna, jak na możliwości tego producenta.

Minusem jest, moim zdaniem, brak skoordynowanej podłogi – fabryka proponuje imitację drewna, ale nie każdemu może się podobać takie rozwiązanie.

Serię uzupełniają dekoracje – geometryczne, kwiatowe i patchworkowe.

linear1

 

linear2

linear3

Kategorie:nowości Tags:
  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

