Strona główna > Ciekawostki > I like Chopin

I like Chopin

chopin1Przeglądając katalog firmy Revigres w poszukiwaniu czegoś zupełnie innego trafiłam na szczególne dekoracje. Od razu wpadło mi do głowy, że to idealne płytki dla Artura – nastoletniego syna mojej znajomej, który zapowiada się na bardzo utalentowanego kompozytora*.

A jednocześnie dekory mają silny pierwiastek polski, nie tak częsty w europejskiej branży ceramicznej🙂

Dekoracje zaprojektowała Alena Agafonova. Jedna nazywa się Chopin Valse (na zdjęciu u góry), druga – Chopin Allegro.

Każdy z nich ma format 60×120 i składa się z 4 płytek 30×60.

* bądźmy szczerzy – jestem pewna, że Artur będzie w przyszłości sławny. Mam nadzieję, że ta notka załatwi mi zaproszenia na przyszłe wykonania jego utworów😉

 

Chopin2

Kategorie:Ciekawostki Tags:
  1. Kwiecień 15, 2014 o 4:43 pm

    podobają mi się! tylko czy bardziej do kuchni, czy bardziej do łazienki? koncertowa kąpiel czy symfonia smaków?

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

