Strona główna > nowości, różne > Wspomnienia z niedawnej przeszłości

Wspomnienia z niedawnej przeszłości

Ta Cevisama była dla mnie bardzo brzemienna w skutki prywatne, ale, niestety, pod względem płytkowym, nie dokonała żadnej rewolucji w mojej głowie. Nie było żadnej takiej płytki, która spowodowałaby, że padłabym na kolana. Za to padłam w sklepie z ubraniami firmy Desigual, z którą zetknęłam się po raz pierwszy😉.

Ale wróćmy do płytek.

Było kilka ciekawych pozycji, wartych zakupu. Było kilka oryginalnych płytek, które naprawdę mi się podobały, ale one, niestety, w większości nie były nowościami – prezentowano je już w Bolonii.

Podobnie było z tendencjami – wszystko to, co królowało albo było zasygnalizowane w Bolonii, było kontynuowane w Walencji. Może metalu było trochę więcej.

Zauważyłam jedną niepokojącą rzecz – jeszcze niedawno mdłościami reagowałam na imitacje kamienia i drewna. Teraz zaczynają tak samo na mnie działać imitacje i wzory z płytek cementowych. Producenci, miejcie odrobinę litości. Co za dużo to i świnia nie zeżre😉

Obawiam sie, że następne płytki, jakie wywołają moją reakcję alergiczną to będą płytki ścienne a la stara ceramika i płytki sześciokątne. Ich też jest coraz więcej.

Zanim zacznę pisać o tym, co mi się podobało (tylko muszę zastanowić się nad kolejnością, żeby nikogo nie urazić), dziś kilka obrazków tego, co mi się nie podobało😉 Bez podpisów, bo część z tych płytek sprzedają moi znajomi.

nie1

nie2

nie3

nie4

Ale najgorsze wrażenie zrobiło na mnie to, co znalazłam w dziale z dekoracjami do wnętrz – wyprawiona skóra zebry, która kiedyś była żywa😦

nie5

Kategorie:nowości, różne Tags:
  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

