Strona główna > różne > Cevisama 2014

Cevisama 2014

P1100975Z punktu widzenia technicznego bardzo lubię targi w Walencji. Za rozwiązania komunikacyjne (zazdroszczę metra) i za rozwiązania architektoniczne, dzięki którym targi Cevisama zwiedza się dużo bardziej komfortowo niż Cersaie.

Mimo tego i tak czuję w nogach kilometry, które trzeba było pokonać.

We wtorek, kiedy wkroczyłam z rana do hal wystawienniczych, przeraziła mnie pustka – tak mało było oglądających. Na szczęście okazało się, że winne były gigantyczne korki na wjeździe na teren targów i po południu sytuacja wróciła do normy.

Co zobaczyłam? Kontynuację tego, co pokazywano w Bolonii – płytki inspirowane marokańskimi, betony (o imitacjach drewna i kamienia nie wspominam😉 ), stare płytki, cegiełki o ściętych krawędziach (czyli, z hiszpańskiego – biselado) oraz – jak się spodziewałam – coraz więcej metalu.

Część ekspozycji była widocznie dedykowana do najlepiej pracujących rynków – bliższego i dalszego Wschodu. W tych miejscach czułam się nieswojo – nadmiar złota trochę szczypał mnie w oczy.

Było kilka produktów, które mnie zachwyciły. Szczegóły – jak tylko się ogarnę i opracuję zebrane materiały.

 Ilustracja tej pisanej na szybko notki jest trochę mało płytkowa – to umywalnia w sam raz dla mnie, znaleziona na ekspozycji Perondy🙂

Kategorie:różne Tags:
  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

