Strona główna > różne > Cevisama 2014

Cevisama 2014

cevisama_logoMy tu gadu gadu (w moim przypadku to raczej był monolog wewnętrzny😉 ) a targi nadciągają.

Za trzy tygodnie, w Walencji, Cevisama 2014.

Wystawi się około 400 firm (rok temu było o 20% więcej😦 )

Tradycją ostatnich lat jest już to, że targi te są zdominowane przez producentów hiszpańskich. Włoskich wystawców pokazujących płytki można policzyć na palcach rąk.

Ze względu na oryginalność kraju pochodzenia, będę bliżej się przyglądać firmie Mosaic Micro z Holandii. Choć muszę przyznać, że strona tego producenta nie jest zachęcająca.

W ubiegłym roku jechałam pewna obaw o sens wyjazdu, ale wystawcy bardzo pozytywnie mnie zaskoczyli. W tym roku jadę pełna nadziei – oby tylko nie było odwrotnie.

Targi potrwają od 11. do 14. lutego.

Kategorie:różne Tags:
  1. Agnieszka
    Styczeń 21, 2014 o 2:26 pm

    Dzień dobry!
    Ja trochę nie na temat, ale mam pewne pytanie. Na swoje nieszczęście czytając Pani bloga zauroczyły mnie płytki Unica by Target. Napisałam bezpośrednio maila do fabryki z pytaniem, czy wysyłają płytki i do Polski. Odpowiedź otrzymałam już od polskiej firmy, która mimo iż jest przedstawicielem Targetu na Polskę nie zajmuje się transportem zamówienia do Polski. Czy powinnam skapitulować czy jest jakiś sposób, żeby tym płytkom zorganizować transport do Polski? Może ma Pani jakieś doświadczenia w tej materii?
    Pozdrawiam serdecznie
    Agnieszka Chołuj

    • Styczeń 21, 2014 o 2:50 pm

      Pani Agnieszko, zawsze się da zorganizować transport. Odezwę się do Pani mailowo🙂

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

