Strona główna > różne > Cersaie 2013 w obrazkach

Cersaie 2013 w obrazkach

Zastanawiam się w jakiej kolejności opisywać to, co widziałam.

A zanim się zdecyduję – mały przedsmak, w obrazkach.

cer1

cer2

cer3

cer6

cer7

cer9

cer10

cer11

cer12

cer13

cer14

A na koniec, nie do końca płytkowo…

Jednym z ciekawszych elementów wystroju stoisk było spore bonzai:

cer5

Było również zwierzę – krowa z desek…

cer8

Ale i tak moim ulubionym zdjęciem jest poniższe😉

cer4

Kategorie:różne Tags:
  1. Czytelniczka
    Październik 2, 2013 o 1:13 pm

    Czekam na relację z targów, a szczególnie na opinie o płytkach 41zero42 i Mirage🙂

    • Październik 2, 2013 o 1:28 pm

      Coz za zbieg okolicznosci. Wlasnie przygotowuje sie do 41zero42🙂

  2. Stanisław
    Październik 10, 2013 o 1:19 pm

    Z jakiej fabryki pochodzą płytki sześciokątne widoczne na drugim zdjęciu? W ogóle byłbym wdzięczny za podpisy pod wszystkimi zdjęciami – każde z tych płytek są interesujące🙂

    • Październik 11, 2013 o 12:33 pm

      Te płytki pochodzą z Ceramiche Quintessenza – fabryki, z którą spotkałam się po raz pierwszy i nie zauważyłam, żeby funkcjonowała na polskim rynku. O wszystkich pozycjach mam zamiar napisać większe notki, stąd moje lenistwo z podpisami😉 Mam nadzieję, że do końca października wszystkie pokazane zdjęcia pojawią się indywidualnie.

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

