Strona główna > nowości > Cersaie 2013

Cersaie 2013

Jeżeli jest koniec września, bardzo bolą mnie nogi, ale mój stosunek do płytek jest nadal pozytywny, to znaczy,  że mam za sobą pierwszy dzień na Cersaie.

W dniu drugim płytki będą mi obojętne, a w trzecim będę je szczerze nienawidzić.

Aktualnie korzystam z włoskiego laptopa, który chyba ma problem z „i” (o odmiennej klawiaturze nawet nie wspomnając😉 ), zatem ograniczę się do kilku słów.

Drewno.

Kamień.

Beton.

Płytki cementowe.

Ludzi podobno mniej, niż rok temu, ale ja tego nie odczuwam zbyt wyraźnie.

Na żywo można zobaczyć, jak powstaje tradycyjne cotto (a ściśle – jak jest formowane – wypału nie ma).

20130924_143306_20130924215746370

I coś dla Pań – wreszcie płytka, na której cyfrowo nadrukowano nagi, męski tors, a dokładnie – jego kawałek (Aparici).

20130924_160126_20130924215921104

Więcej, tradycyjnie, po powrocie. Bo, póki co, po przejściu 1/3 pawilonów za wcześnie na opowieści😉

Kategorie:nowości Tags:
  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

