Strona główna > różne > Paradyż przed targami

Paradyż przed targami

cersaie1520 całkiem nowych kolekcji zaprezentuje Ceramika Paradyż na targach w Bolonii. 3 z tych serii, z programu My Way, miałam okazję zobaczyć na pokazie przedpremierowym. Dwie – imitujące różne rodzaje kamienia i drewno – spodobały mi się. Trzecia, imitująca agat – nie wzbudziła mojego entuzjazmu – pewno dlatego, że widziałam lepsze kopie tego minerału.

Miałam również okazje pooglądać to, co fabryka chciałaby proponować w nieco dalszej perspektywie – prototypy kolekcji tak świeżych, że przy nich nowości z Cersaie to będą dziadki😉 I, muszę stwierdzić, że to co zobaczyłam, trochę mnie zaniepokoiło. Pozostaje mieć nadzieję, że nad prototypami ktoś jeszcze popracuje…

A na zdjęciu – jeden z mimów, będących bardzo widoczną reklamą Paradyża na targach Cersaie 2012.

Kategorie:różne Tags: ,
  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

