Strona główna > różne > Za miesiąc o tej porze

Za miesiąc o tej porze

cersaie_2013Czas płynie mi tak szybko, że nawet nie zdążyłam wcześniej zainteresować się Cersaie 2013. Tymczasem, za miesiąc o tej porze, będę już miała po kokardy płytek ceramicznych i tradycyjnie będę warczała, powłócząc obolałymi nogami „Ostatni raz przyjechałam na te cholerne targi! Nienawidzę płytek!” – czyli będę prezentowała standardowe zachowanie towarzyszące mi co rok, koło mojego trzeciego dnia targów.

Aktualna lista wystawców liczy 884 firmy. Polskę reprezentować będą cztery fabryki płytkowe – Paradyż, Polcolorit, Tubądzin i Końskie oraz firma Krzemień, z wyrobami ze szkła.

Targi w Bolonii potrwają od 23. do 27. września.  Będzie to 31.edycja wydarzenia. A prywatnie, dla mnie, będzie to moje dziesiąte Cersaie.

W tym roku symbolem imprezy są trzy płytki, w narodowych barwach włoskich, powieszone na sznurku, jak pranie.  Autorem tego motywu graficznego jest 24-letni Luigi Capraro – absolwent Wydziały Wzornictwa Przemysłowego w Faenzie.

Kategorie:różne Tags:
  1. Sierpień 27, 2013 o 10:18 am

    Ciekawe czy znów znajdzie się jakaś polska firma, która zamiast płytek pokaże striptease lub pokaz lesbo, a może coś więcej? Coś dla Pań?

    • Sierpień 27, 2013 o 10:25 am

      Mam cicha nadzieje, ze moze tym razem jacys rozneglizowani panowie😉

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

