Strona główna > nowości > Własna „piazza” przed domem?

Własna „piazza” przed domem?

Seria: Vesubio
Producent: Cristal Ceramicas, Hiszpania

vesubioZastanawiam się czy przypadkiem ta płytka nie jest emanacją mojej tęsknoty za słoneczną Italią (szczególnie, gdy za oknem leje od kilku dni). Bo to właśnie w tym kraju widziałam place i chodniki brukowane niewielkimi otoczakami.

Vesubio z Cristacera jest właśnie imitacją takiego chodnika. Na dodatek, jak na taką imitację wygląda całkiem nieźle – przyznaję to ja, mając chroniczną alergię na rozmaite pseudo-mozaiki kamienne.

To w sumie żadne zaskoczenie, że płytki w fabrycznej aranżacji wyglądają dobrze – takie aranżacje bywają podrasowane. Ale również dobrze wyglądały na podłodze w części stoiska Cristacera na targach w Walencji. Jak widać na zdjęciu poniżej. To znaczy – prawie widać – zdjęcie jest jakieś nie do końca wyraźne – mam wrażenie, że ręce mi się w tamtym momencie trochę trzęsły. Bez wątpienia – ze zmęczenia😉

Bardzo jestem ciekawa jak Vesubio zostanie przyjęte na polskim rynku. Na „chłopski rozum” nie powinny się sprzedawać u nas, bo dalekie są od tego, co zwykle wybierają Polacy. Ale z doświadczenia wiem, że rynek bywa kompletnie nieprzewidywalny.

Płytki mają formę prostokątów o wymiarze 33×60, o krzywych krawędziach. Złożone razem układają się w kwadraty, takie jak te:

vesubio 2

Kategorie:nowości Tags:
  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

