Strona główna > nowości > Apollo 13?

Apollo 13?

Seria: Planet, Universe
Producent: Marca Corona, Włochy

UNV_Part_BlackTrochę mnie problemy rodzinne oderwały od płytek, ale czas się ogarnąć, zewrzeć co można zewrzeć i wrócić do normalności.

W ramach powrotu – chciałam napisać o zupełnie nowej kolekcji z Marca Corona. Universe się nazywa i jest zupełnie świeża.

Ale kiedy pomyślałam o niej, przypomniało mi się moje niedopatrzenie – nie wspomniałam o innej kolekcji tego producenta, która zrobiła na mnie b.dobre wrażenie jeszcze w Bolonii i której nie poświęciłam ani słowa.

Planet.

Ale problem w tym, że aby o niej napisać, powinnam dysponować jakimś zdjęciem, które oddawałoby jej urok. Niestety! Zdjęcia producenta nie pokazują tego. Widać było ten urok najlepiej na targach, bo cała „wejściowa” ściana ekspozycji była wyłożona ciemną, lappatowaną płytką. Kiedy jednak przejrzałam wszystkie zdjęcia z wyjazdu, okazało się, że w tym miejscu nie zrobiłam ani jednej fotki. Bardzo przebiegle….😉

Planet to gres barwiony w masie, w 5 spokojnych kolorach, nie będący ani imitacją kamienia, ani drewna, ani betonu🙂 W pięciu formatach, z których najciekawsze, bo największe to 75×75 i 45×90. To co mnie spodobało się najbardziej, a czego kompletnie nie widać na zdjęciach, to Reflex – czyli wersja lappato. Całą serię można zobaczyć w folderze na stronie producenta.

Planet_GreyReflex

O kilka miesięcy młodszy od Planet jest Universe (coś fabryka idzie w kosmiczne nazwy😉 )

Ta seria już jest imitacją kamienia, ale bardzo przyjemną, delikatną. Ma aż 4 możliwe wykończenia. Reflex (na pierwszym zdjęciu, u góry) – które w  przypadku tej serii oznacza niemal pełen poler, naturalną, strukturalną oraz „spazzolata” – coś odrobinę bardziej gładkiego od dość szorstkiej natury. 4 formaty – 30×60, 45×45, 60×60 45×90, każdy rektyfikowany. Ciekawym uzupełnieniem są mozaiki, które łączą w sobie kostki o różnych fakturach.

UNV_Part_Grey_03

  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

