Strona główna > Ciekawostki > Wypad do Hiszpanii

Wypad do Hiszpanii

Gaya-BOUQUET-01Ewa Demarczyk kusiła najmilszego, aby na jeden dzień wpadli do Tomaszowa. Ponieważ Tomaszów, choć kojarzy mi się jednoznacznie ceramicznie😉 aż tak bardzo od krakowskiego spleenu nie jest oddalony – ma z grubsza ten sam co Kraków klimat, podobno umiarkowany, proponuję ucieczkę nieco dalej – na południe Hiszpanii. A jeżeli nie da się naprawdę, to ucieknijmy choć na chwilę, płytkowo, w marzeniach.

Klasyczne hiszpańskie płytki, wskazujące jednoznacznie na wpływy arabskie ma w swojej ofercie kilka fabryk. Na przykład – Gayafores. Niedawno, gdy szukałam czegoś zupełnie innego, przypomniały mi się te serie. I z zimnej Polski, w której wiosna nie może się zdecydować czy przyjść i przegonić śnieg, przeniosły mnie o 2.500 km.

Czego i Państwu życzę, jeżeli tylko również jesteście zmęczeni polską wiosną.

gaya-CARTUJA-01

gaya-ALHAMBRA-01

Kategorie:Ciekawostki Tags:
  1. Październik 3, 2013 o 1:11 pm

    Pani Moniko, świetny blog! Jestem zachwycona ceramicznymi płytkami marokańskimi (czy raczej o ornamentyce nawiązującej do wzorów arabskich, orientalnych), chciałabym jedną ścianę w kuchni pokryć właśnie takimi kafelkami i tu pytanie: czy można takie właśnie płytki (lub podobne) kupić w Krakowie? A jeśli nie, to gdzie takowe mogę znaleźć i zamówić? Czy mogłaby polecić Pani jakichś producentów? Znalazłam polską firmę w internecie, która sprowadza takie płytki z Niemiec, ale koszt prawie 600 pln/m2 (już z wysyłką), to dość sporo…

    • Październik 3, 2013 o 1:17 pm

      Pani Natalio, jezeli jest Pani z Krakowa, zapraszam Pania do salonu Excellent. Gdybysmy wczesniej sie umowily, moglybysmy sie tam spotkac, porozmawiac i niewykluczone, ze znalazlabym dla Pani cos interesujacego

      • Październik 3, 2013 o 1:27 pm

        I tak miałam plan odwiedzić salon Excellent w ten weekend, więc jeśli pracuje Pani w sobotę, to możemy się spotkać. Co prawda powierzchnie, które będę „kafelkować”, są tak małe (czeka mnie remont nie tylko kuchni, ale całego mieszkania), że nie wiem, czy wypada mi zawracać Pani głowę takimi drobnostkami. Z drugiej strony nie ukrywam, że opinia specjalisty bardzo by mi się przydała, gdyż jestem w tym temacie całkowicie zielona…🙂

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

