Strona główna > różne > Płytki mogą czuć się zdradzone

Płytki mogą czuć się zdradzone

Nigdy tego nie ukrywałam – płytki ceramiczne są moją pasją. Fascynują mnie zarówno aspekty estetyczne jak i techniczne, z nimi związane. I nie ukrywałam, że na ceramiczne imitacje kamienia mam alergię. Teraz już wiem dlaczego…

W minionych tygodniach miałam okazję dwa razy zajrzeć do hal firmy Marmo, która od lat specjalizuje się w kamieniu naturalnym. Różnorodność rysunków, kolorów wywołała mój zachwyt (a park maszynowy – żywe zainteresownie😉 ).

I już wiem, dlaczego nie lubię płytek, które są imitacją kamienia. Bo żadna imitacja kamienia nie oddaje uroku materiału naturalnego. Żadna płytka nie odda  głębi, jaka może się zdarzyć w kamieniu.

Matka natura jest nieprzewidywalna. I ta nieprzewidywalność jest właśnie cudowna. 

dsc_0130VERDE LAPPONIA

NeroTunisi

FantasyBlack

StriatoOlimpico

I naprawdę nie miałam pojęcia, że istnieje kamień, który wygląda jak mózg🙂

Oracle satyna

Płytki mogą czuć się zazdrosne – rośnie im konkurencja😉

P.s. Zdjęcia pochodzą z zasobów firmy Marmo

Kategorie:różne
  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

