Strona główna > nowości > Grey Soul jak żywe ;)

Grey Soul jak żywe ;)

Dotarły do mnie (przyznaję, że już w ubiegłym tygodniu, ale byłam „wyjechana”) wreszcie profesjonalne zdjęcia płytki Grey Soul z Cotto Tuscania.

Oto moja aktualnie ulubiona imitacja betonu w pełnej krasie:

AMB GREY SOUL

A oto płytki pojedynczo, poczynając od najjaśniejszej, a na najciemniejszej kończąc:

GreySoul_Light_60x60_1

GreySoul_Mid_60x60_1

GreySoul_Dark_60x60_1

  1. kasia
    Lipiec 29, 2013 o 4:24 pm

    Pani Moniko, a ktore plytki sa odpowiedniejsze na posadzke w lazience? Te z Aleluia czy Cotto Tuscania – udajace beton.

    • Lipiec 31, 2013 o 2:40 pm

      Gdybym sama miala wybierac, wybralabym grey soul, bo ma lekka strukture. Concrete w wersji naturalnej jest dosc szorstkie – swietne pod prysznic ale trudniejsze do utrzymania w czystosci, a w wersji polpolerowanej – dosc sliskie. Dlatego ja wybralabym Grey Soul, bo ma R10.

      • Dorota Płoszaj
        Marzec 24, 2014 o 11:17 am

        Witam. Bardzo podobają mi się płytki Grey Soul. Chciałabym mieć je w łazience. Mam jednak wątpliwości, czy łatwo je się czyści. Czy zna już Pani jakieś opinie na ten temat? W internecie nic nie znalazłam😦 I czy trzeba je impregnować? Sprzedawca zapewnia, że nie, bo to podobno gres szkliwiony. Przy dwójce małych urwisów na podłodze może wylądować wszystko, boję się trwałych plam. Szukam niezależnych opinii. Z góry dziękuję za odpowiedź.

      • Marzec 24, 2014 o 12:08 pm

        Impregnacja tych płytek jest niewskazana – impregnat nie będzie miał w co wsiąknąć (właśnie dlatego, ze to płytka szkliwiona) i może narobić problemów (bo może związać się z czymś, co się na płytce pojawi w czasie schnięcia). Trwałe plamy, przy normalnym użytkowaniu i czyszczeniu nie powinny się pojawić. Nie spotkałam się z informacjami, żeby ktoś miał problemy z ich czyszczeniem🙂 Pozdrawiam🙂

  2. kasia
    Lipiec 31, 2013 o 7:40 pm

    Ślicznie dziękuję za odpowiedź! Znalazłam jeszcze piękne Provenza z serii Re-use concrete. Absolutnie piękne🙂

  3. Marta
    Sierpień 27, 2014 o 12:38 pm

    Witam Pani Moniko,

    watek dotyczący Grey Soul już trochę stary, ale podobnie jak użytkownik Kasia, która pisała do Pani wcześniej, szukam niezależnej opinii i mam nadzieję, że może mi Pani pomóc. Projektant, który pracuje nad moim mieszkaniem odradza mi płytki matowe jako trudne do utrzymania, ja natomiast mam wrażanie, że na tych imitujących beton z kolekcji Grey Soul brudu nie będzie widać i czyszczenie nie będzie zbyt trudne. Nie chodzi mi o trwałe plamy, ale takie codzienne użytkowanie. Fora pełne są sprzecznych informacji. Jaka jest Pani opinia? Będę wdzięczna za odpowiedź.

    • Sierpień 27, 2014 o 1:17 pm

      Tak naprawdę to nie matowość płytki sprawia, że jest kłopotliwa do utrzymania w czystości. O tym, czy płytki łatwo czy trudno utrzymać w czystości, decydują dwie rzeczy:

      1. Jaka jest faktura płytki – płytki szorstkie trudniej jest myć, płytki gładkie, nawet jeżeli są matowe – łatwiej.

      2. Wzór na płytce – płytki wzorzyste, o zróżnicowanych kolorach są łatwiejsze do utrzymania w czystości, bo… nie widać na nich brudu.

      Grey Soul jest płytką, która ma różne odcienie, przecierki, więc ewentualny brud będzie mniej widoczny – nie będzie konieczności usuwania każdej plamki natychmiast po powstaniu, bo nie będzie ona aż tak rzucała się w oczy. A jednocześnie ma ona dość gładką powierzchnię (nie licząc wgłębień imitujących szalunek), więc nie powinno być problemu z myciem.

      Dodatkową rekomendacją niech będzie fakt, że firma, dla której pracuję, sprzedała naprawdę dużo tych płytek, a nie zdarzyła się jeszcze reklamacja z powodu trudności w czyszczeniu🙂

      Pozdrawiam

      • Yoa
        Sierpień 27, 2014 o 1:23 pm

        a tutaj moja łazienka wyłożona w całości grey soul dark http://byyoa.blogspot.com/search/label/łazienka

      • Sierpień 27, 2014 o 2:49 pm

        Dziękuję za linka i przy okazji, z pewnym wyprzedzeniem, składam najlepsze życzenia z okazji ślubu🙂

      • Marta
        Sierpień 28, 2014 o 7:33 pm

        Pani Moniko,

        Bardzo dziękuję za odpowiedz, która jest dla mnie cenna wskazówką. Utwierdzila mnie Pani w przekonaniu, że Grey Soul to dobry wybór. Jestem bardzo wdzięczna

        Pozdrawiam
        Marta

    • Yoa
      Sierpień 27, 2014 o 1:21 pm

      ja mam je w łazience już od kilku miesięcy i z ich czyszczeniem nie ma absolutnie żadnych problemów

      • Marta
        Sierpień 28, 2014 o 7:44 pm

        Pani również bardzo dziękuję. Piękna jest Pani łazienka. Jest też stawiam na minimalizm i prostotę, uważam więc, że Grey Soul sprawdzą się i u mnie.🙂

  4. Styczeń 3, 2015 o 2:36 pm

    Witam serdecznie, Pani Moniko czy może mi Pani pomóc ? Mam następujące pytanie …dlaczego gres Grey Soul w różnych sklepach występuje pod inną nazwą producenta ? Czy to są jakieś tzw. „podróbki”? Biję się z myślami przy wyborze pomiędzy tandroi polpoler z Paradyża a właśnie Grey Soul w macie do łazienki i bardzo mnie ta kwestia nurtuje …Dziękuję z góry za odpowiedź. A jeśli starczy Pani cierpliwości to mam pytanie drugie : jak powstaje półpoler szkliwiony ? Czy najpierw się szkliwi a potem poleruje czy odwrotnie? Obawiam się czy półpolery nie mają przez polerowanie cieńszego szkliwa? Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za to wszystko , co już tu przeczytałam🙂

    • Styczeń 7, 2015 o 8:58 pm

      Grey Soul pojawił się jakiś czas temu na rynku również pod nazwą Arkistar. Na początku był to dokładnie ten sam materiał, który jedna fabryka odsprzedawała innej, a tamta wypuszczała go na rynek pod inną nazwą handlową. Z czasem Arkistar zaczął być produkowany również przez drugą fabrykę, ale właściwie to tożsame produkty.

      Gresy półpolerowane szkliwione najpierw są szkliwione, a potem poleruje. To sprawia, że miejscami warstwa szkliwa jest rzeczywiście cieńsza niż na płytkach po prostu szkliwionych. Ale producenci biorą to pod uwagę na etapie planowania płytki, wiedzą, że będą ją polerować i dlatego warstwa szkliwa, jaka pozostaje po polerowaniu jest wystarczająca, aby właściwości użytkowe płytek były odpowiednie. Pozdrawiam🙂

  5. Rafał
    Styczeń 19, 2015 o 11:07 pm

    witam,

    gdzie w Warszawie moge zobaczyć na żywo płytki?

    potrzebuje płytki 120x60cm – jakie płytki Pani poleca.

    Pozdrowienia

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

