Strona główna > nowości > Imitacja Uonuon

Imitacja Uonuon

Szłam sobie przez targi, gdy nagle zobaczyłam charakterystyczny i znajomy motyw.

To imitacja jednej z moich ulubionych płytek – Uonuon z 14oraitaliana!

graffiti tau

Widziałam te płytki już podczas targów Cersaie 2012. Wówczas oglądałam je z bardzo bliska i nie zrobiły na mnie wielkiego wrażenia – miałam w pamięci to, jak z bliska wygląda pierwowzór i porównanie wypadało niekorzystnie dla serii Graffiti z Tau. Rysunek był dużo gorszy.

Na ekspozycji w Walencji, z pewnej odległości, wyglądały zdecydowanie lepiej, niż te kilka miesięcy wcześniej. Albo moja wada wzroku była w tym momencie plusem😉 albo fabryka dopracowała ten model. I na pewno jednoznacznie wskazywała źródło inspiracji.

Koniecznie muszę wspomnieć, że w porównaniu do pierwowzoru seria Graffiti prezentuje się bardzo skromnie – ma zaledwie 8 kolorów. Niewiele, jeżeli wziąć pod uwagę fakt, że Uonuon liczy ich aż 56 (nie wliczając dodatkowych 28 wersji błyszczących). Kolejną wyraźną różnicą jest format – popartowe deski z 14oraitaliana są o 30 cm dłuższe niż propozycja z Tau.

Ale jest i jedna rzecz, w której Graffiti bez wątpienia ma przewagę nad Uonuon. Cena.

Kategorie:nowości Tags: ,
  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

