Strona główna > nowości > Zabawy z drewnem

Zabawy z drewnem

Seria: Playwood
Producent: Fondovalle, Włochy

playwoodCzas abym zrealizowała swoją drugą obietnicę i wspomniała o kolekcji Playwood z Fondovalle.

Wspomnienie będzie bardzo krótkie😉

Z jednej strony Playwood to płytki produkowane metodą Bi+Fusion (czyli fondovallowym podwójnym prasowaniem), zatem mają ciekawy, głęboki rysunek. Z definicji muszą mi się podobać😉

Ale jednak to imitacja drewna… A imitacji drewna widziałam tyle, że musi w nich być coś robiącego duże wrażenie, żeby uchwycić moją uwagę na dłużej.

A Playwood to po prostu kawał dobrej płytki – dobrze zrobionej, imitującej drewno. Bez wodotrysków.

Seria nie jest obszerna. Ma cztery kolory jatoba, elm, iroko, ayan. Płytka podstawowa ma jeden format – 20×120. Do tego jest przestrzenna mozaika – trójwymiarowa „plecionka” z pasków, którą w razie potrzeby można uzupełnić kontrastowymi kostkami.

playwood ayan-amb-02

playwood elm-amb-02

  1. Arek
    Styczeń 21, 2013 o 10:01 am

    Dziekuje bardzo za krotki komentarz. Ciekawi mnie ktore sposrod imitacji drewna sa „numero uno” w Pani wyborze?🙂

    • Styczeń 22, 2013 o 10:32 am

      Problem w tym, ze jezeli chodzi o imitacje drewna to nie jestem ortodoksyjna. Gdybym miala wybierac dla siebie, wybralabym Uonuon z 14oraitaliana😉 a z tradycyjnych imitacji najwieksze wrazenie w ostatnim czasie na pewno zrobilo na mnie Wood Side z Kronosa. Szczegolnie to, ktore jest dlugie na 180 cm.

  2. Arek
    Styczeń 22, 2013 o 5:05 pm

    Ten Kronos faktycznie robi wrazenie – szczegolnie jak sobie wyobraze ten duzy format, tylko obawiam sie ze bedzie poza moim zasiegiem… Jest spory wybor w tej chwili posrod imitacji drewna i szczerze mowiac to glowa mnie czasem pobolewa od tego nadmiaru🙂. Jestem juz prawie zdecydowany na Plywood z Fondovalle bo chcialbym zeby wygladalo to w miare klasycznie (ponadczasowo) – raczej nie nowomodnie i rustykalnie z drugiej strony. No i jakos nie ulatwila mi Pani wyboru ;):)

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

