Strona główna > różne > Wanna do zadań specjalnych ;)

Wanna do zadań specjalnych ;)

Właściwie to, o czym dziś wspomnę, nie dotyczy płytek ceramicznych, ale dziedziny bardzo pokrewnej – wyposażenia łazienki.

Ten fragment artykułu (z lokalnego tygodnika) wywołał dziś salwy śmiechu wśród moich znajomych.

Choć właściwie ja nie powinnam się śmiać – sama kiedyś byłam „zapchajdziurą” w dzienniku – musiałam pisać na tematy, na których nie za bardzo się znałam.

A gdy się pisze na temat, który nie jest autorowi zbyt bliski, wychodzi coś takiego:

Kategorie:różne
  1. Gordnek
    Listopad 23, 2012 o 7:18 pm

    Tak, tak „serdecznie” polecam! W hipermarketach za już za 699;-…o przyciemnianym szkle nie wspomnę! Świetny produkt na prawdę! Radio, video, turbo, stereo, bicze wodne, pary przy dźwiękach gitary…nie długo dostępne z funkcją masażu tajskiego…za przeproszeniem krew mnie zalewa! Pozdrawiam!

  2. Listopad 24, 2012 o 8:10 pm

    radio maryja brzmiace z kabiny prysznicowej , bo to jedyna stacja jaka owe radio odbiera, mina sluchaczy bezcenna

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

