Strona główna > nowości > Płytki dla eleganckich dam

Płytki dla eleganckich dam

Seria: Emma

Producent: Love Ceramic Tiles, Portugalia.

Do nazwy tej portugalskiej fabryki mam sentyment od kilku lat. Bo jak mogłabym nie lubić nazwy, która jest deklaracją mojego stosunku do mojej pasji?😉

Podczas Cersaie ta firma prezentowała m.in. serię Emma, która mnie skojarzyła się z produktem w sam raz dla bardzo eleganckich dam😉

Kolekcja jest w bardzo spokojnych, stonowanych kolorach. Nawet te najbardziej „szalone” – zielony i fioletowy są niezbyt agresywne. Pozostałe to klasyka – odcienie beżu i szarości.

Podstawowe płytki ścienne są w drobne prążki. Mają format 30×60 w wersji rektyfikowanej i 31×62 w wersji nierektyfikowanej.

Ciekawe są dekoracje. Szczególnie spodobała mi się tkaninowa kratka. Nieźle prezentują się również wzory geometryczne, a zwłaszcza mozaika składająca się z niewielkich rombów układających się w kompozycje sprawiające wrażenie przestrzennych.

Ponieważ nie jestem elegancką damą, nie położyłabym sobie tych płytek we własnej przestrzeni. Ale moim zdaniem są godne zainteresowania.

Kategorie:nowości Tags:
  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

