Strona główna > różne > Będzie i tekst, ale na razie – obrazki

Będzie i tekst, ale na razie – obrazki

Zanim napiszę więcej niż parę słów, pokażę obrazki, bo nie mogę się już powstrzymać.

A na obrazkach – kilka dekoracyjnych płytek, z kolekcji Vintage, producenta z Wielkiej Brytanii – Welbeck Tiles.

Znalazłam je zupełnie przypadkiem, szukając czegoś innego i lekko się zachłysnęłam😉

Na stronie http://www.welbeck.com można znaleźć pełną ofertę firmy oraz sklep internetowy, w którym można kupić te cudeńka. Ale od razu ostrzegam – jeszcze nie próbowałam😉 Wysłałam zapytanie o możliwość i koszty wysyłki do Polski, ale póki co – nie uzyskałam odpowiedzi😦

Choć, muszę przyznać, że i bez kosztów transportu cena jest dość wysoka, bo zaczyna się gdzieś od 3.000 PLN/mq (w przypadku błękitnego patchworka, z ostatniego zdjęcia – motylki itp. mają jeszcze wyższe ceny).

Kategorie:różne
  1. Październik 30, 2012 o 1:12 pm

    Piękne są, właśnie obejrzałam kilka. zakochałam się. czegoś takiego poszukuję. również do nich napisałam w sprawie zakupu i przesyłki:) Pozdrawiam Pani Moniko!
    p.s. pisałam wczoraj na fb w sprawie miętowych płytek do kuchni:)

  2. Gordonek
    Październik 31, 2012 o 3:46 pm

    Apropos anglojęzycznych ciekawych płytek polecam koniecznie odwiedzenie tej strony http://www.heathceramics.com . Firma z bardzo ciekawą historią mająca swoją siedzibę w Californi w USA. A jeśli chodzi o płytki -to po prostu trzeba zobaczyć.

  3. Gaslerka od Ścian
    Listopad 1, 2012 o 3:20 am

    Kraklusi motylek.ok ale reszta……….tchnie mychą jak dla mnie.
    bez względu na szlachetnosc zarówno stylizacji ,jak i kolekcje-troszkę tu kalkomani jak za mojego dzieciństwa.Niekazdy klient zna się na stylizacji pomieszczen i może tego uzyć nie daj Boze w lofcie,i będzie do luftu.Dziekuje wycieczke retro po stronce , przylepiam tymczasem inne płytki na ściane.

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

