Strona główna > różne > Polska premiera nowych kolekcji od Zienia

Polska premiera nowych kolekcji od Zienia

Jutro, wczesnym wieczorem, w Warszawie, odbędzie się polska premiera nowych kolekcji Tubądzina stworzonych pod marką Macieja Zienia – Berlin (na zdjęciu jeden z elementów kolekcji) i Monaco.

Premierze towarzyszyć będzie pokaz najnowszej kolekcji ubrań tego projektanta – „Hurricane” wiosna-lato 2013.

I muszę przyznać, że mnie tam nie będzie, choć fabryka mnie zaprosiła. W sobotę od rana będę intensywnie poznawać nowy język (ten, co to jest podobno drugim pod względem ilości mówiących nim ludzi😉 aczkolwiek zdania na ten temat są podzielone), zatem z żalem musiałam podjąć bohaterską decyzję: „Nie jadę!”.

Ta decyzja była tym trudniejsza, że pomijając niedawny niesmak😉, mam bardzo dobre wspomnienia związane z tym producentem.

I miałam nadzieję, że jutrzejsza premiera zatrze nieco wrażenie potargowe😉

A przy okazji mogłabym pomacać Berlin i Monaco… Ale nie tym razem.

Kategorie:różne Tags:
  1. Gaslerka od Ścian
    Listopad 1, 2012 o 3:16 am

    Zień sie zakochał czy co?

  2. Listopad 5, 2012 o 1:06 pm

    ciężko powiedzieć czy to miłość … czy perwersja … niesmak po targach owszem występuje – ale miał być „event” to jest … ze nie za wysokich lotów… co zrobić. Osobiście na targach macałem i Berlin i Monaco … powiem że fajne chociaż na kolana nie powala.

    Pozdrawiam

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

