Strona główna > nowości > Minimalizm z Paradyża

Minimalizm z Paradyża

Seria: Yoshioka
Producent: Ceramika Paradyż, Polska

Czasami zdarza mi się, że wychodząc z ekspozycji jakiejś fabryki na targach, w głowie zostaje jedna kolekcja. Tak właśnie miałam w tym roku, w przypadku płytek z Paradyża – po Cersaie w głowie najsilniej został ślad po jednej serii. A na dodatek niedawno poznałam osobę, która ją stworzyła i wrażenie, które gdzieś we mnie powstało, stało się kompletne (czy ja wspomniałam, jak ważny jest dla mnie czynnik ludzki w biznesie?😉 ).

Yoshioka…

Spojrzawszy obiektywnie na tę kolekcję muszę stwierdzić, że właściwie nie jest ona w moim stylu. Bo ani śródziemnomorska, ani „stara” – do wymarzonej chaty na wsi w żaden sposób by nie pasowała😉

Ale mimo tego – spodobała mi się i uchwyciła moją uwagę, i pamięć.

Może przez chłodną elegancję i minimalizm płytek podstawowych. A może przez głębie prostych, szklanych dekoracji. A może dzięki ich intensywnym kolorom.

Podstawowe płytki ścienne mają format 20×60 i tylko dwa kolory – biały i szary.

Więcej jest dekoracji i wszystkie szklane. 4 dekory, w rozmiarze płytek, w kolorze niemal białym, szarym, pomarańczowym i głęboko, ciemnoczerwonym. Oraz 4 listwy, w tych samych kolorach, o długości 60 i szerokości 2,3 cm.

Szklane dekory, poza tym, że mają głębię, typową dla tego rodzaju materiału, mają również nadrukowane delikatne, proste linie, układające się promieniście. Powielają one w ten sposób motyw obecny na płytkach podstawowych.

Dedykowaną do tej kolekcji podłogą jest seria Purio 40×40, która istniała w ofercie fabryki już wcześniej.

  1. agnieszka
    Październik 18, 2012 o 6:57 pm

    Pani Moniko, płytki tez chyba nie są do końca w moim guście, ale muszę to napisać: bardzo lubię czytać Pani komentarze🙂

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

