Strona główna > nowości > Czas na większy format

Czas na większy format

Podczas Cersaie niemiecka firma Bärwolf, specjalizująca się w mozaikach – kamiennych, ceramicznych i szklanych, postanowiła pokazać, że nie tylko mała forma jest jej bliska.

Na targach promowała ona szklane panele dekoracyjne z nastrojowymi wizerunkami, zaczerpniętymi z natury. Moim ulubionym jest ten z pomostem, zwanym przeze mnie po-mostkiem. Podoba mi się również motyw z kamieniami. Obrazek z bambusami jest również przyjemny, pozytywnie zielony, tyle tylko, że nieco już mi się opatrzył – motyw tych roślin był już wykorzystywany przez inne firmy. Ale po-mostek mogłabym mieć w swojej łazience.

W zależności od życzenia klienta, panel może składać się z 6 lub 9 elementów, z których każdy ma wymiar 30×90 cm.

Na zdjęciach – ekspozycja targowa. Zostały mi one udostępnione przez firmę Bärwolf. Na zdjęciu u samej góry – po-mostek😉

  1. Gaslerka od Ścian
    Listopad 1, 2012 o 3:10 am

    Generalnie druk wpakowal sie na płyty MDF,plekse,tkanine ale czy musial na płytki?
    Mówie tu o wielomodułowych ,, sklejankach,,.Ja toleruje chyba raport 2-3 plytkowy.takie scianki sa dla mnie na siłę….
    ..Fakt kwestia zyczeń klienta.

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

