Strona główna > różne > Finał Excellent Design 2012

Finał Excellent Design 2012

No i druga edycja konkursu Excellent Design przeszła o historii. Za mną bardzo emocjonujący dzień – zaledwie godzinę temu ostatecznie zakończyła się Gala Excellent Design 2012, która była dla mnie wydarzeniem zawodowym, kulturalnym i towarzyskim.

Najpierw kilka słów o tym, co najważniejsze w rywalizacji, czyli o zwycięzcach.

Pierwsze miejsce zajęła Żaneta Galor, która przyjechała aż ze Szczecina, aby odebrać nagrodę
Drugie – Katarzyna i Tadeusz Tomaszewscy – Decotomas
Trzecie – Magdalena Klonowicz
Wyróżnienie Madix Bagno Associati – Marta Sieńko
Nagroda specjalna za największą ilość „lajków” na facebookowym profilu trafiła do Anny Olbrecht

Spotkanie z okazji finału konkursu stało się również pretekstem do innych, bardziej artystycznych działań.
Przy okazji wizyty na Gali można było podziwiać fotografie Piotra Libelta – architekta i obieżyświata (na zdjęciu poniżej – fragment wystawy). Autor zdjęć był obecny na miejscu i ciekawie opowiadał o swojej podróży po Ameryce Połudnowej, którą można było oglądać w obrazkach.


Swoje obrazy prezentowała malarka, Sylwia Mirowska-Ignacok.

Śpiewała Marwa Dziarwa, czyli Magdalena Klonowicz – tak, ta sama, która w tym roku zdobyła trzecią a w ubiegłym – pierwszą nagrodę. Słyszałam wcześniej, że projektowanie nie jest jej jedyną pasją, że śpiewa, że brała udział w Bitwie na Głosy, ale dziś usłyszałam ją po raz pierwszy – naprawdę piękny głos i z przyjemnością jej słuchałam.

Dla mnie najbardziej emocjonującym momentem dnia był oczywiście koncert Janusza Radka.


Niesamowita więź, która szybko nawiązała się między artystą a publicznością, poczucie humoru, spontaniczność i kreatywność wykonawcy, a przede wszystkim – wielki głos Janusza Radka – dla mnie było to czymś zupełnie naturalnym – wszak słyszałam go na żywo już wielokrotnie. Jednak ogromną satysfakcję sprawiła mi reakcja publiczności – część zebranych nie słyszała go wcześniej, niektórzy w ogóle nie wiedzieli, z kim się spotkają. I choć części widzów obca jest tego rodzaju muzyka, po koncercie słyszałam głosy uznania, pod adresem artysty, który jest takim „zwierzęciem scenicznym”, że z łatwością urzeka i czaruje publiczność.

Mam nadzieję, że trzecia Gala Excellent Design będzie równie udana, z równie ciekawą oprawą.

U góry strony znajduje się projekt Żanety Galor, który zajął pierwsze miejsce. Aczkolwiek obrazek, którym dysponuję nie oddaje zupełnie jednego interesującego aspektu tego pomysłu – nie pokazuje jego funkcjonalności, która była wyróżniająca się i w części zaważyła na decyzji jury.

Kategorie:różne Tags:
  1. Brak komentarzy.
  1. Kwiecień 26, 2013 o 8:06 pm

Skomentuj

