Strona główna > różne > Targowy marketing

Targowy marketing

Co roku obserwuję i uwieczniam to, jak firmy próbują przyciągnąć uwagę oglądających.

I co roku trafia się zawsze jakaś fabryka, która na swoją ekspozycję przywlecze jakieś pojazdy mechaniczne.

Tradycyjnie również, producenci mozaiki starają się przyciągnąć wzrok jakąś ciekawą kompozycją.

W tej kategorii w tym roku bardzo niebanalnie pokazała się Jasba, która po prostu wykleiła QR code. Sprawdziłam – daje się go zeskanować, odsyła do strony fabryki.

Ale wszystkie firmy mozaikowe bezwzględnie pokonał Reviglass, który ustawił w swojej przestrzeni nakryty stół.

Nie byłoby to nic szczególnego, gdyby nie fakt, był on w większości obłożony mozaiką szklaną. Z kosteczek były dywan pod stołem, siedzenia krzeseł, obrus, talerze, serwetki a nawet – czerwone wino w kieliszkach.

Jednak moim zdaniem, wszystkie inne firmy zostały zakasowane przez nasz, polski Paradyż. Bo Paradyż wysłał w targowe hale drużynę mimów.

Byli wszędzie. Na jednego z nich trafiłam nawet tuż obok wejścia do damskiej toalety🙂

Mimowie przyciągali uwagę, intrygowali, zaczepiali przechodzących. Bez wątpienia skutecznie reklamowali markę Paradyż.

Przyznam się, że i ja postanowiłam nieco się popromować na targach. W tym celu wykorzystałam nowy dekor z Undefasy, do kolekcji Colorgloss, który można wykorzystać jak tablicę.

Kategorie:różne Tags: , , ,
  1. Gaslerka od Ścian
    Październik 4, 2012 o 10:37 pm

    Tez lubie mozaikowe zabawy na targach, spodobał mi sie pomysł stołu…..obrusik rysujacy rajstopki szczegolnie:)
    Co do Paradyża- sztuka ulicy której nie mozna wyrzucic z serca!
    Ze tak pójde za czarno-białymi skojarzeniami -chapeau bas dla marki.
    Pozdrawiam

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

