Strona główna > nowości > Szaleństwo kolorów

Szaleństwo kolorów

Seria: Folli Follie
Producent: Ceramiche Brennero

Przekorna jestem. Skoro targi zdominowały szarości, to ja na początku napiszę o tym, co wcale szare nie było.

Po drugim dniu targów, gdy żaliłam się publicznie na ubogą kolorystykę, zaesemesował do mnie Oskar Jursza. Żebym w końcu przyszła do Ceramiki Brennero, bo tam szarości nie znajdę.

I rzeczywiście – zamiast obowiązującej kolorystyki – szaleństwo barw. Albo raczej – zwariowane szaleństwo barw – kierując się nazwą wiodącej serii – Folli Follie.

Gdybym miała najkrócej określić pierwsze skojarzenie, jakie przyszło mi do głowy po zobaczeniu tej kolekcji, to „Moulin Rouge!”. Pamiętacie ten film Baza Luhrmanna? A przede wszystkim czy pamiętacie sceny kolorowego, tanecznego szaleństwa, z kankanem na czele?

Folli Follie nic sobie nie robi z obowiązujących, minimalistycznych tendencji – jest barwne i szalone właśnie jak zbiorowe sceny tańca ze wspomnianego filmu.

Tyle o emocjach i uczuciach. Teraz kilka suchych faktów.

Seria ma 8, w większości intensywnych kolorów. Podstawowych formatów są trzy – 60×60, 30×60, 15×60. Szczególny urok płytki bierze się m.in. z tego, jak wygląda jej powierzchnia (widać to na zdjęciu u samej góry) – jest żywa, wielobarwna, dodatkowo wzbogacona muśnięciami prawdziwego złota. Z wierzchu jest jeszcze warstwa szkliwa, która nadaje płytce wysoki połysk.

Dekoracje… Jest ich kilka rodzajów. Jeden z nich to, moim zdaniem, jednak jest ukłon w stronę mody – to coś w rodzaju desek. (na zdjęciu poniżej).

Ale jeżeli ktoś nie lubi desek, to może sobie wybierać spośród tygrysich czy kwiatowych wzorów albo czegoś co przypominało mi kompozycje z indiańskich paciorków.

Na szczególne wyróżnienie zasługują na pewno też elementy specjalne, które zostały zaprojektowane do tej serii – nazywają się Toth Curvo i są to wypukłe kształtki ze szkła, które można podświetlić od wewnątrz (np. za pomocą ledów) – na zdjęciu poniżej.

Ceramiche Brennero miało nie tylko pomysł na, moim zdaniem, bardzo atrakcyjną, niebanalną, odważną i kompletną kolekcję. Fabryka opracowała również specjalny program marketingowy. Dzięki niemu firmy, które zdecydują się na współpracę w sprzedaży tej właśnie serii, mogą liczyć na lojalność i wsparcie producenta.

Dla Folli Follie stworzono specjalną stronę w domenie fabryki.

  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: