Strona główna > różne > Cersaie 2012 – szaro, betonowo, kamennie i drewniano

Cersaie 2012 – szaro, betonowo, kamennie i drewniano

Podobnie jak w ubieglym roku, juz po pierwszym dniu nie moge patrzec na imitacje kamienia i drewna. Imitacje betonu jakos jeszcze znosze – te trzy typy plytek zdominowaly targi. Kroluje szarosc 😦

Wsrod ciekawych tendencji zauwazylam „deski”, ktore wygladaja jak drewnana podloga, kiedys malowana (czasami na zywe kolory), potem zniszczona czasem, ktora wyglada jakby farba z niej odpadala.

Wyglada ciekawie, ale nie potrafie wyobrazic sobie, zeby klienci masowo sie na nia decydowali.

Po obejrzenu 3 pawilonow mam wrazenie, ze wiele fabryk, mimo kryzysu pokazalo sporo nowosci, aczkolwiek wiekszosc utrzymuje sie w tendencji o ktorej napisalam na poczatku.

A teraz zbieram swoje nieszczesne jestestwo i za chwile jade walczyc dalej..

Kategorie:różne Tags:
  1. Henio
    Październik 1, 2012 o 3:24 pm

    Czesc, co do desek, ktore Tobie sie podobaly – mnie takze sie podobaja. Co ciekawe moi klienci na tyle byli nimi zainteresowani, ze uznali ze po dopasowaniu ich do polskiego rynku moga byc naprawde handlowe. Mieli na mysli stonowania troszke roznic kolorystycznych i zminimalizowanie ilosci rysunku. Kto wie? Jak oni to sprzedadza, to ja w to wchodze!

  2. Janusz
    Październik 4, 2012 o 5:37 pm

    Witam,
    Jestem pod dużym wrażeniem tego co robisz. Oczywiście mam na myśli wszystkie „artykuły” które przeczytałem o tematyce płytkowej. To rowniez moje hobby. Jeżeli możesz to proszę o rozszyfrowanie zdjęć (producent, seria) z targów Cersaie 2012. Interesują mnie kolorowe deski. Pozdrawiam Janusz

    • Październik 4, 2012 o 6:00 pm

      Dziękuję za dobre słowo 🙂

      Jeżeli chodzi o kolorowe deski, to na zdjęciach widać, kolejno:

      „Urban Forest”, Energieker
      „Sonar”, Aparici
      „Faro”, Vives

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

