Strona główna > nowości > Związek czy związek?

Związek czy związek?

Seria: Connection/Connexion
Producent: RAK Ceramics, Zjednoczone Emiraty Arabskie

Przeglądając zdjęcia z walenckich targów, zorientowałam się, że nie wspomniałam o produkcie RAK Ceramics. A płytka zrobiła na mnie tak dobre wrażenie, że warto.

Trochę zabawna jest sprawa z nazwą tej serii.

Na targowej wywieszce stało jak byk (aczkolwiek na moim zdjęciu ten byk jest nieco nieostry 😉 ) – Connection.

Ale kiedy zaczęłam szukać na stronie producenta, znalazłam Connexion. I zdjęcie na stronie wcale nie przypominało płytek, które oglądałam w Hiszpanii.

I dopiero znaleziony na stronie katalog przekonał mnie, że chyba jednak Connection to Connexion. Bo dopiero tam jest informacja, że Connexion jest lappatowane. Czyli – błyszczy się, dokładnie tak jak na moim zdjęciu. A kompletnie tego nie widać na internetowym zdjęciu z aranżacji (zdjęcie to, pochodzące ze strony producenta, znajdziecie na samym dole).

Tak czy inaczej, płytka, w naturze, wygląda imponująco.

Szczególnie w kolorze czarnym.

To gres szkliwiony, rektyfikowany, metalizowany. Kolorystyka jest dość skromna – jasny – white i ciemny – black. Formatami też nie zaszalejemy – jest 60×60. I do tego – 3 rodzaje mozaiki, o różnych formatach kostek.

Ale mimo tej skromności dostępnych opcji, płytka może robić wrażenie. Jako np. ściana za recepcją w hotelu. Jako podłogę w moim mieszkaniu trudniej mi już ją sobie wyobrazić, ale to zapewne kwestia gustu.

  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

