Strona główna > różne > Moje ulubione mozaiki ceramiczne

Moje ulubione mozaiki ceramiczne

Słowo się rzekło i tym razem będzie o mozaikach ceramicznych, które mogłabym wskazać jako te, które podobają mi się najbardziej.

W odróżnieniu od moich ulubionych szklanych mozaik, te nie są produkowane aż tak daleko od mojego miejsca zamieszkania. Bo robi je firma polska – Ardea.

To niewielka firma, która pod Poznaniem wykonuje ceramiczne układanki, wykorzystując ręczne metody produkcji.

Co mnie urzekło w ich ofercie?

Ciekawe kształty.

Nie tylko tradycyjne kwadraty i prostokąty albo stosunkowo często spotykane kółka czy sześciokątne.

Wśród mozaiki z Ardei można znaleźć, między innymi, kółka i owale z dziurkami, kształty, których nie potrafię nazwać ;), a nawet – skomplikowane wzory, zainspirowane dekoracjami mauretańskimi, które potrafią być skomponowane nawet z 4 różnych figur geometrycznych w ramach jednej kompozycji.  Tak jak w mozaice Central, poniżej:

Możliwych kształtów jest bardzo wiele. Zdecydowanie więcej, niż w ofercie innych fabryk wytwarzających lub oferujących mozaiki – taki jest plus produkcji rękodzielniczej.

A kolory? Nie mogę sobie oczywiście odmówić pokazania wzoru w barwie która jest mi szczególnie bliska 😉 A przy okazji – ten model ma dla mnie dodatkowy plus – nazywa się Barcelona 🙂

Już podstawowa oferta obejmuje tyle kolorów, że łatwo jest znaleźć wśród nich coś do własnego, wymarzonego wnętrza. A do tego dochodzi paleta możliwych kolorów, z których można sobie wybrać coś na indywidualne zamówienie.

Dla mnie to mozaiki wystarczająco oryginalne, by były godne zainteresowania 🙂

Kategorie:różne Tags: ,
  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

