Strona główna > nowości > Chodźmy na ceramiczną łąkę

Chodźmy na ceramiczną łąkę

Seria: Natura
Producent: Magna Ceramica, Hiszpania

Targi w Walencji to nie to samo, co targi w Bolonii. Większość interesujących producentów, spoza Półwyspu Iberyjskiego, w Hiszpanii już się nie pojawia. Dlatego, na przykład, nie było zbyt wielu wystawców z mozaikami, które zrobiłyby na mnie jakieś szczególne wrażenie. Zatem nic dziwnego, że  kiedy zobaczyłam stanowisko z „kwiecistymi” mozaikami (jego fragment – na zdjęciu obok), wzbudziły one moje zainteresowanie.

Z Ceramiką Magna, wystawiającą się pod marką Magna Art Space, jakoś nie spotkałam się wcześniej. Nie dane nam było się zetknąć, więc każdy z jej produktów jest dla mnie nowy. Ale akurat owa „kwiecista” mozaika – Natura, rzeczywiście jest nowością w ofercie fabryki.

Tylko, że to nie do końca mozaika, choć tak wygląda po zainstalowaniu. Przed przyklejeniem, poszczególne kawałki mają formę sztywnych płytek o wymiarze 20×30 cm. Z wypukłymi kwiatkami i nieco cofniętym „miejscem na fugę”. Dopiero po montażu i zafugowaniu, produkt wygląda jak mozaika.

Kolekcja Natura występuje w 4 kolorach – białym, różowym, beżowym i czarnym. I w takich kolorach można sobie zrobić ceramiczną łąkę na ścianie.

Widok tych kwiatów (oraz innych propozycji Magny) przypomniał mi, że o ile o moich ulubionych szklanych mozaikach już pisałam, o tylko o moich ulubionych, ceramicznych – jeszcze nie. Weekend może być dobrą okazją, aby to nadrobić…

A póki co, w zastępstwie – jeszcze jeden obrazek z Natury.

  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

