Strona główna > różne > Klęska żywiołowa w rejonie Sassuolo

Klęska żywiołowa w rejonie Sassuolo

Wróciłam z ciepłej Hiszpanii i w pełnej skali dopadły mnie informacje dotyczące tego, co dzieje się z kolei we włoskim „zagłębiu płytkowym” – w rejonie Sassuolo, Fiorano Modenese, Maranello.

Przyznam się, że pierwsze informacje dotarły do mnie już w Walencji, a ich źródłem był manager jednej z włoskich fabryk, który wybrał się na targi. Dziś potwierdził mi je Oskar Jursza.

We włoskim zagłębiu płytkowym ogłoszono stan klęski żywiołowej.

Ze względu na opady śniegu, niskie temperatury i wcześniejsze problemy transportowe (wynikające ze strajków), mogą występować poważne problemy, z załadunkami płytek w fabrykach mieszczących się w tym rejonie. Fabryki mają problemy z dostawami surowców i gazu, którym opalane są piece.

Na zdjęciu – jedno z rond, w Fiorano Modenese, w nietypowej, dla tego regionu, dekoracji. Zdjęcie pochodzi z fejsbukowego profilu Ceramiche Caesar. 

Kategorie:różne
  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

