Strona główna > różne > Edilcuoghi pod rządami nowego właściciela

Edilcuoghi pod rządami nowego właściciela

Wspominałam już, że firma Industrie Fincuoghi, do której należały fabryki Edilcuoghi, Edilgres, Campanile i Aquileia, sprzedała je tureckiej grupie Kale. Targi w Bolonii stały się okazją do ukazania zmian, jakie zaszły w dofinansowanych świeżo fabrykach.

W przypadku Edilcuoghi zmiany są bardzo widoczne. Również w objętości materiałów marketingowych.

Po lewej – Catalogo Generale 2010, po prawej – Catalogo Generale 2011.

Katalog ubiegłoroczny był bardzo szeroki, bo bardzo szeroka była oferta producenta. Kilkadziesiąt kolekcji. I nawet bez zaglądania w statystyki fabryki, tylko przeglądając zdjęcia, można stwierdzić, że część serii na pewno nie odnosiła już sukcesów handlowych. Bo oferta Edilcuoghi obejmowała bardzo wiele stylów i typów produktów, a niektóre z nich przestały być już popularne. A jak łatwo się domyślić, z dużym katalogiem płytkowym w fabryce jest podobnie jak z dużą kartą dań w knajpie – trudno zarządzać przygotowaniami i jest to niezbyt rentowne.

Zatem nic dziwnego, że nowy właściciel fabryki postanowił wyciąć z oferty aż 50 kolekcji. A ponieważ nowy katalog jest wciąż w wersji roboczej – pokazuje tylko płytki, bez aranżacji, jego grubość jest naprawdę skromna. Ale zawiera „crème de la crème” – najciekawsze propozycje z dawnej oferty fabryki. Między innymi, najlepiej sprzedającą się w Polsce płytkę tej fabryki – kolekcję Stardust (na zdjęciu poniżej).

Okrojona oferta będzie stopniowo uzupełniana o nowe propozycje. Pierwsze z nich zostały zaprezentowane na targach Cersaie. Wśród nich pojawiły się między innymi kolekcje ścienne w nowym, dla tej fabryki, formacie – 25×75 (na zdjęciu poniżej fragment dekoracji do kolekcji Shard) oraz całkowita nowość w Edilcuoghi – czteromilimetrowe gresy, wzmocnione włóknem szklanym, w formatach 50×100, 100×100 czy 20×150.

Kolejne nowości mają pojawić się już po Nowym Roku, wraz z katalogiem generalnym opatrzonym liczbą 2012, który już ma mieć klasyczną formę – oprócz wizerunków płytek, będzie zawierał wizualizacje.

Reklamy
Kategorie:różne Tagi: ,
  1. Sebastian Małycha
    Styczeń 23, 2012 o 7:27 pm

    Szanowana Pani,
    Poszukuję ceramiki podłogowej z fabryki Edilcoughi. Trafiłem na Pani blog dzięki artykułowi o przejęciu włoskiej firmy przez Kale. Domyślam się, że pytając Panią gdzie mogę kupić produkty tej firmy poleci mi Pani firmę Excellent . Jednak łudzę się po cichu, że podpowie mi Pani kto importuje do Polski produkty tej firmy. Kompletnie się na tym nie znam a ilość informacji dostępnych w internecie nie powala. Na dodatek strona producenta jest w przebudowie…
    Pozdrawiam
    SM

    • Styczeń 23, 2012 o 8:32 pm

      Witam 🙂

      Szczegółową odpowiedź za chwilę prześlę mailem 🙂

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: