Strona główna > nowości > Pietra Nero, Roca

Pietra Nero, Roca

Seria: Pietra Nero
Producent: Roca, Hiszpania

Wśród płytkowych nowości firmy Roca, moją uwagę zwróciły dwie kolekcje. Pierwsza była ładna, firmowana znaną marką, która mnie kojarzy się przede wszystkim z ubraniami, jakich nie noszę 😉 Kiedy jednak usłyszałam, na jakich zasadach markowy partner chce pozyskiwać odbiorców, mój entuzjazm dla tej serii wyraźnie zmalał, zatem nad tym produktem pomilczę. Wspomnę o drugiej kolekcji, która zdecydowanie Roce wyszła. Może dlatego, że nie dobierała sobie do niej żadnego znanego partnera 😉

Pietra Nero. Genialna w swej prostocie. Antracytowy gres, nawiązujący z założenia twórców, do czarnego granitu. W wersji niepolerowanej (jak u góry) – lekko połyskujący – zarówno w wersji naturalnej jak i strukturalnej. Po przepolerowaniu (poniżej) – błyszczący zdecydowanie mocniej.

Jaśniejsze smugi na płytce to po prostu odbite, targowe oświetlenie.

W kolekcji nie ma zbędnego zamieszania. Są dwa formaty – 60×120 i 60×60. Cztery wykończenia powierzchni – naturalne, naturalne lapatowane, strukturalne i strukturalne lapatowane. Oraz dwa rodzaje dekoracji. Mozaika złożona z cegiełek:

Oraz pręgowany dekor, którego, ku swemu zaskoczeniu nie znalazłam w folderze, z okazji targów przygotowanym przez Rocę i dostępnym w wersji elektronicznej na stronie firmy, ale którego zdecydowanie widziałam na własne oczy. Widziałam i sfotografowałam.

Z pasiastym dekorem czy nie – Pietra Nero to kolekcja, choć kompletnie nie w moim stylu, to jednak, moim zdaniem, zdecydowanie godna zainteresowania.

  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

