Strona główna > nowości > Natura Metalic – czyli „czego nie widziałam w Bolonii”

Natura Metalic – czyli „czego nie widziałam w Bolonii”

Seria: Natura Metalic
Producent: Struker Porcelanico, Hiszpania

Dziś dla odmiany będzie o tym, czego na Cersaie nie widziałam, choć chciałam 😉

Na pewien czas przed targami trafił w moje ręce najnowszy katalog hiszpańskiego producenta – Struker Porcelanico. Dość skromny, bo i firma raczej też skromna – nie jestem pewna czy ma nawet swoją własną fabrykę 😉

W katalogu tym znalazłam serię, znaną mi wcześniej bardzo dobrze – Natura 45×90, ale wzbogaconą o nowe dekoracje – Metalic.

Niby nic wielkiego – metaliczne dekoracje ma wiele kolekcji. Ale w tym przypadku zainteresowała mnie kolorystyka – szczególnie ten niebieski metal:

Niestety, w Bolonii Struker miał niewielki kąt, gościnnie w innej firmie i metalicznych dekoracji w nim zabrakło. Obiecano mi wysyłkę próbek, zatem czekam… Ale dzięki wizycie na targach dowiedziałam się, że Natura wzbogaci się również o nowy, tańszy format.

Kolekcja i tak nie jest przesadnie droga, za to interesująca wizualnie. Cieszy się całkiem niezłą popularnością wśród klientów. Nowoczesny format i ciekawe wzornictwo – nawiązujące do betonu – podoba się wielu osobom (mnie również). Szczególnie kolor Silver – najbliższy betonowi jest chętnie wybierany przez kupujących. Niektórym z nich jednak brakowało kwadratowej płytki, którą mogliby ułożyć na podłodze. Teraz ich pragnienia będą zaspokojone, bo fabryka zaplanowała produkcję formatu 60×60, który przy okazji będzie w nieco niższej cenie, niż prostokątny brat.

Całą kolekcję można zobaczyć na stronie firmy Struker.

Kategorie:nowości Tags: ,
  1. Maja
    Grudzień 27, 2011 o 1:06 pm

    Uprzejmie proszę o informację, która firma w Polsce importuje produkty firmy Struker Porcelanico. Pozdrawiam.

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

