Strona główna > nowości > Sprytna siódemka z Caesara

Sprytna siódemka z Caesara

Seria: Flair.7
Producent: Caesar, Włochy

Kiedy na kilka dni przed targami, pytałam przedstawiciela Ceramiche Caesar o to, jakie nowości będą pokazywane przez „jego” fabrykę na Cersaie, odparł, że nowych kolekcji raczej nie będzie. Że zostaną pokazane ciekawe rozwiązania techniczne (o nich – w innym czasie).

Dlatego kiedy pierwszy raz zobaczyłam strefę wejściową do ekspozycji tego właśnie producenta, niemal mnie oszołomiło. Płytka, zdobiąca z zewnątrz ścianę pawilonu ekspozycyjnego była, w moich oczach przepiękna – niemal czarna, lekko połyskująca, z reliefem wyglądającym jak lekkie „przeczesanie” drucianą szczotką. Na dodatek była w ciekawym formacie – 75×75.

Skąd w nazwie kolekcji, obok „sprytu” siódemka? Zapewne wzięła się z tego właśnie formatu. Poza nimwystępują jeszcze dwa inne rozmiary – 30×60 i 60×60. Jest jeszcze jedna siódemka, która wiąże się z tą serią – jest w niej siedem kolorów. Poza tak typowymi, jak biały, beżowy, czarny i dwie szarości są również – czerwony i ciemnoniebieski. A może raczej – błękit pruski? Moim zdaniem te dwa kolory dominują nad całą kolekcją. Są zapewne najmniej handlowe, ale równocześnie – najbardziej przyciągające uwagę. I takie oryginalne. Jaka miła odmiana od kolorów Ziemi 😉

Uzupełnieniem serii są proste dekoracje graficzne oraz mozaiki składające się z różnokolorowych paseczków.

Całą kolekcję można zobaczyć w katalogu na stronie internetowej fabryki

Advertisements
  1. Wrzesień 28, 2011 o 7:50 am

    Problelem chyba wszystkich producentów jest ograniczone zaufanie do współpracowników, dlatego często przed targami nie zdradzają informacji o nowościach. Nawet w firmach gdzie ma się dobrych znajomych często pada informacja „coś pokażemy” ale co? No właśnie tego się nie dowiemy, potem jest zaskoczenie lub rozczarowanie. Ja przed targami Cersaie 2010 brałem udział w projektowaniu dekoracji jednej kolekcji i mimo naprawdę bliskiej współpracy z producentem zawsze się mało mówi o jakichkolwiek nowościach. Uważam, że jest to też problemem dla samego przedstawiciela, który otrzymuje niespodziankę w postaci kilku nowości, które widzi w dniu targów. Takie życie przedstawiciela, niestety…

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: